Oh My Boss
When Noomnim (Mook Worranit Thawornwong) lands a new job, she goes out to celebrate with her friends. During their outing, she meets a handsome stranger with whom she shares a lovely evening. It’s only after she starts her new job that she realizes that the handsome stranger is her new boss, Koji Akitsuki (Luke Ishikawa Plowden)! While he claims not to remember her, Noomnim isn’t entirely convinced, especially after he makes her his assistant. Working closely with Koji, Noomnim begins to wonder: are his feelings for her genuine, or is he simply this flirtatious with everyone? This is a 2021 Thai romantic comedy drama directed by Golf Sakon Wongsinwiset.