Sweet Proposal
Hyo Dong is the son of Hyo Dong Tower's owner, but he's not exactly a model student who only cares about being cool. Cho Paeng Dal opens his own Chinese restaurant with Hyo Dong Tower's secret recipes, so Hyo Dong makes a scene at his restaurant. While running from Paeng Dal's guys, Hyo Dong ends up hiding in Hee Ae's trunk. Hee Ae saves Hyo Dong, and as they constantly run into each other, they fall in love. But Hee Ae was the daughter of Golden Dragon's owner, a rival to Hyo Dong Tower. Hee Ae's older brother and the son of Golden Dragon, Hee Moon, is ambitious enough to crush Hyo Dong Tower down and expand the restaurant to a national chain. Yet Hyo Dong fights back, and the two go against each other. Hee Ae loves Hyo Dong, who is a genuine person, but as she finds out his family restaurant is her family's rival, she also participates in a cooking battle to protect her family's restaurant. Will Hee Ae and Hyo Dong be able to protect each family's restaurant as well as their love?