To show their gratitude to the loyal viewers, 2023 MBC Entertainment Awards is holding a special festival! Together with MBC which offers diverse variety contents, you will be wowed by the special collaboration stages prepared by the hottest artists. Besides, there will be lots of funny and emotional moments at the awards ceremony. Dex, the youngest son and variety rookie of MBC, Hyun Moo, the original son of MBC, and Lee Se Young, are the hosts of the night. Let's enjoy the party to the fullest!