2023 SBS Drama Awards
We are delighted to introduce the 2023 SBS Drama Awards, where the collective dedication of everyone involved, encompassing diverse challenges such as exploring various genres and securing top-notch casts, has led to the triumph of both non-seasonal and SBS-crafted seasonal series. Within this array of outstanding series, we witnessed the emergence of Korean-style occult dramas, compelling crime series featuring unprecedented storytelling, pulse-pounding action narratives, and heartwarming romance stories. This success owes itself to our viewers and the actors and actresses who fearlessly embraced new ventures. Join us on December 29, 2023, for the 2023 SBS Drama Awards, and don't miss the excellence showcased by the dynamic on-screen duo MCs, Shin Dong Yeob and Kim You Jung, alongside the phenomenal series, actors, and actresses.