2023 KBS Entertainment Awards
The 2023 KBS Entertainment Awards has returned with celebrities who have been our friends and comforted us through KBS variety shows. Entertainment stars full of various charms from Beat Coin, which built a lot of fandom with laughter and fresh new fun in itself, to 2 Days and 1 Night 4, which still gives a perfect getaway every Sunday, will be there. Shin Dong Yeob, the winner of the Grand Award last year with his stable and witty sense of humor, actress Cho Yi Hyun, the cheerful and lovely master of matchmaking from The Matchmakers, and Joo Woo Jae, the fixed cast member of Beat Coin, will be the hosts of the Entertainment Awards this year. Why don't you join us at the exciting year-end festival, the 2023 KBS Entertainment Awards?