2023 SBS Gayo Daejeon
The 2023 SBS Gayo Daejeon, held under the theme, SWITCH ON, will present the viewers with a gift-like Christmas full of stunning performances by K-pop stars who have shined the year. KEY, the Master Key who will host Gayo Daejeon for the 3rd consecutive year, and An Yu Jin, who is loved for her shrewdness and will host the show for the 2nd consecutive year, will together be the MCs. Plus, YEONJUN, the MC of SBS Inkigayo, will join them to complete the perfect MC combination. With performances by TVXQ to NewJeans, enjoy the biggest Christmas party with top K-pop artists!