Ossan’s Love Returns
Soichi Haruta (Tanaka Kei) and Ryota Maki (Hayashi Kento), a newlywed couple who survived a complex love triangle with Soichi's former boss Musashi Kurosawa (Yoshida Kotaro), finally reunite after being separated by pandemic travel restrictions. As they settle into married life, work pressures and household chores begin to strain their relationship. When they hire a housekeeping service, they are stunned to discover the housekeeper is none other than the recently retired Musashi Kurosawa. With the potential return of their past love triangle, their marital bliss is suddenly thrown into question. This is a follow-up to "Ossan's Love" and related titles, a 2024 Japanese drama series directed by Yuki Saito, Toichiro Ruto, and Daisuke Yamamoto.