SUPER POLICE
Whether it's nationality, race, or social status, it does not matter before crimes. As the world is coming closer together and borders recede, it has become harder to track down the violent crimes that occurred and spread all around the world with just one country's specific investigative authority. Therefore, a multinational network that handles global crimes has been established, which is the worldwide crime infotainment where veteran police officers from all parts of the world are gathered. From remote past to present and from a murder that shook up a town to an international crime targeting citizens of the world, the actual police officers in charge will guide you through the fiction-like but real crime scenes.