Whales and I
Whales, the Earth's largest and most mysterious creatures, reveal their secrets through the unprecedented lens of an 8K RED camera: a first in Korean documentary history. Whales reveal their culture's intricacies, learning and succeeding through bonds and sounds that span hundreds of kilometers. It focuses on the correlation between their abnormal activities and recent environmental shifts. What alarming message lies within the melodies of whales?