Two Mothers
Yeon Hee is the wife of Jung Byung Guk, who manages the restaurant business, and she seems virtuous and graceful on the outside. She was indeed grown up sheltered without any difficulties, but she's a wreck due to her painful love from college. Hwa Young is the sister of the deceased Dong Hyun, who was Yeon Hee's first love. Hwa Young's life was ordinary, but after her brother's mysterious death, her family was ruined, so she's undergone all sorts of hardship. From Yeon Hee and Hwa Young's knotty relationship, the two women's revenge, to the secret about the surrogate, the complicated story begins now.