2023 KBS Drama Special
The KBS Drama Special, a collection of episodes that are fully packed with well-constructed content, has made its comeback in 2023 as KBS airs the series annually. The stories to be told will include one about a typical working professional who makes a decision to better his life that ends up being the wrong decision, a coming-of-age story of people trying to protect a kid who lies to hide the family history, a story of a female amateur futsal team's passion as they become one through the sport, a story about the victim, perpetrator, and bystander of bullying at a school, a hectic, wisecracking rom-com about a Joseon scholar who witnesses a secret rendezvous of his wife and his servant, and a rom-com set in a university where a student tries to mess with the smartest student in class to be at the top. The 2023 KBS Drama Special offers a plethora of stories accompanied by extreme thrills, fresh takes, and heartwarming sensations. Expect to find an episode that hits the sweet spot!