Jun Oh was once a popular leader of the band Dreamers but is now at the lowest point in his career. Since he was a young trainee, he has never done anything without the help of his manager. He has now become a useless person stranded on a deserted island. Ra Bong Hee is Jun Oh's stylist and has lived her life within the tyranny of modern society. However, she is a skillful swimmer and fisher since her family has lived by the sea. Like a weed with a relentless will to survive, she shows her uprising against oppression on the deserted island. Nine characters, including Jun Oh and Bong Hee, face each other in sharp conflict on a deserted island where money, honor, and fame mean nothing. The only thing that matters is their ability to survive. Will love and friendship overcome boundaries when an extreme situation arises, and each individual's nature becomes exposed as the roles of the privileged and oppressed change?