Seeking Love
Sang Eun and Hyo Eun are sisters, and they immigrated to Australia with their single father when they were kids. Sang Eun became a lawyer after graduating from college and law school in Australia, and she suddenly brings an American lawyer, Alex, saying she wants to marry him. Her father, Kyung Tae, flatly opposes and says there's a guy already engaged with her in Korea, and she must meet with him first. On the first day of her arrival in Korea, Sang Eun argues at the airport with Yeo Jun, whom her father mentioned. Yeo Jun is only interested in work and indifferent to getting married and women, but all his family pushes him to get married. What will be the end of the various stories between a man and woman when they are worlds apart over marriage?