The memory cells of the aborted child M merge with Ma Ri and stop the abortion through psychokinetic powers. Ma Ri earns the ability to predict future events in advance after her big sister's suicide. M awakes when Ma Ri is in danger and protects her from threats such as rape. Ma Ri becomes a doctor named Ju Ri, losing all of her memory as Ma Ri. M coexists with Ju Ri in a half-dormant form. M and Ma Ri use their supernatural powers as an aborted child and almost aborted child. How will their secrets unfold?