Faithful
Lin Ru Lan (Hu Yi Xuan) has suffered an unspeakable wrong at the hands of Wu Lian (Qiao Zhen Yu), the predatory head of the Embroidery Pavilion. She thirsts for retribution and hopes to bring him to justice through the law courts. Against her friend Meng Wan (Wu Qian)’s advice, she launches a legal bid to bring him down, but she fails, and takes her own life in despair. But the case refuses to die with her: seven years later, Meng Wan gathers eight other righteous members connected to Ru Lan's case, planning to bring Wu Lian down once and for all. But Wu Lian won’t go down without a fight: he has friends in high places, and will stop at nothing to cling to power. Can Meng Wan and her allies finish what Ru Lan started? This 2023 Chinese drama series, based on a novel by Li Bo Jian, was directed by Zang Xi Chuan.