Boss & Me
Aloof conglomerate CEO Feng Teng (Zhang Han) cares only about one person: his younger sister Feng Yue (Zhang Yang Guo Er). When she falls ill and needs a blood transfusion, Feng Teng desperately searches for a donor – eventually finding one among his employees, Xue Shan Shan (Zhao Li Ying). Shan Shan agrees to help, and Feng Yue recovers. But instead of paying Shan Shan for her kindness in cash, Feng Teng’s sister suggests that he sends her delicious lunchtime meals instead. He agrees, and Shan Shan is delighted to receive all this free food! However, what she doesn’t know is that Feng Teng has started secretly watching her savor every mouthful of the food he sends her, and her joyous eating causes him to fall for her! Will this bizarre lunchtime ritual pave the way to workplace romance? This 2014 Chinese drama series was based on a novel by Gu Man and was directed by Liu Jun Jie.