Unpredictable Family
Eun Sung, the daughter of Dong Gu and Chun Young, dreams of becoming successful, but she is an actress that nobody knows. It has been more than three years since she joined the theater with an ambitious dream, but she still has to put up posters and clean the theater and only gets to practice when the other actors are not around. Sun Woo, the son of Jung Ae and Ki Seok, is a promising Hollywood film director who always achieves his goal. Eun Sung and Sun Woo fall in love with each other and decide to get married. However, they realize Dong Gu and Jung Ae were sworn enemies who divorced 30 years ago. This ill-fated relationship between parents and children fights over their marriage. The story of how people who hate each other the most become the wildest, weirdest, yet hilarious family begins now!