Sweet Moratorium
Kashiwagi Kokoro (Ouji Suzuka) is a university student who has just started dating his new girlfriend Kamijo Sayo (Momoko Tanabe). Their time together is filled with joy, and they are both optimistic about their future. But this is all thrown into doubt when Kashiwagi Kokoro’s ex-girlfriend Omori Ringo (Sakurako Konishi) turns up at his house – and starts living with him. Omori Ringo left Kashiwagi Kokoro some time ago, starting a new relationship with an aggressive secondhand clothing store manager. She appears to have nowhere else to turn, so Kashiwagi Kokoro lets her stay – although he chooses to keep this a secret from Kamijo Sayo. But what will happen when Kamijo Sayo learns the truth about her boyfriend’s new “housemate?” This drama was based on a manga series of the same name by Tamaizumi. “Sweet Moratorium” is a 2023 Japanese drama series that was directed by Tamada Shinya.