Any case can be solved with clear scientific evidence! The NFS, a place where the truth is revealed solely through the power of science, reveals its intense battles. NFS: National Forensic Service 2 has managed to construct crime scenes that transcend time and space using VFX and virtual filming technology. Using 3D scanning and VR technology, actual crime scenes are revealed vividly along with how they get solved. A case of a mysterious death with no fingerprints, DNA, and identification gets analyzed through this technology. The SBS Special Team has worked for six months on this project, securing in-depth coverage of a variety of mysterious cases and how they are solved from innocence to guiltiness.