The Seasons: Long Day, Long Night with AKMU
A late-night live music talk show, "The Seasons," will satisfy both the viewers' eyes and ears, and AKMU will be our host. Lee Chan Hyuk and Lee Su Hyun, with the bubbly chemistry of siblings, will present the viewers with performances and talks they have prepared ambitiously. The two MCs will give the viewers precious moments that will heal and comfort them. At the beginning and the end of the week, hear out the stories and music that will get rid of your worries and troubles prepared by AKMU, and please look forward to the various guests they will introduce and their diverse music!