House of Bluebird
Ji Wan has lived under the care of his stepmother after his father's death and has nothing to boast about in his family and educational background, but he has high self-esteem. He succeeds in joining Nuga World, and his life changes. Hyun Do is Ji Wan's friend and Nuga World's successor. He has been involved with many women, but as he meets Eun Soo, Ji Wan's stepsister, he falls in love with her. Young Ju is Eun Soo's friend and now has a crush on Ji Wan. What phase will the relationship between the struggles of life, love, and family relations face in each of the four youths' positions?