My Lovely Boxer
At 17, Lee Gweon Suk, a talented boxer, becomes a sensation but vanishes before her grand slam. Now a kind-hearted kindergarten teacher, she conceals her tenacious \u201Cone-two punch\u201D personality. Everything changes when she meets Kim Tae Young, an ice-cold and arrogant sports agent notorious for exploiting athletes, bleeding them dry, and forcing them into early retirement. He is furious upon discovering that Kim Hee Won, a brother-like figure and baseball pitcher, got involved in match-fixing due to Kim Oh Bok, an illegal sports gambling operator. Tae Young approaches Gweon Suk to help resolve Kim Hee Won's situation, knowing her boxing comeback would garner significant public interest. After persistent persuasion, the \u201CGenius Boxer Who Hates Boxing's Final Retirement\u201D project commences as planned by Tae Young, the exploitative retirement expert. With the sports industry tainted by match-fixing criminal organizations, will Gweon Suk, the genius boxer, be able to retire in glory?