You Are Mine
When Yao Shun Yu (Hsiao Hung) applied for a job at the successful online marketing company Tianxia, he never imagined he'd get it. Despite his doubts, Shun Yu lands the position and quickly discovers that working for his boss, Xia Shang Zhou (Parker Mao), can be extremely challenging. Often the target of his boss's teasing, Shun Yu can easily understand why so many of his predecesors left shortly after being hired. Being forced to put his boss to sleep and wreck his blind dates, Shun Yu finds the job stressful to say the least. Pushed far beyond the realm of workplace propriety, Shun Yu must learn to navigate the boundaries between business and pleasure. This 2023 Taiwanese romance series was produced by Vidol.