NCT Universe : LASTART
Finally, NCT is launching a new unit! This is SM's first pre-debut reality show to launch the last unit of NCT. It will be the first show to reveal the debut process of SM idols. Who will be selected to debut with SMROOKIES in the new NCT unit?