Map Me to the World
This online world tour with three MCs, Mistress Kim Shin Young, the guilty yet charming Lee Seok Hoon, and Big Star Choi Tae Sung, will be showing special vacation spots abroad you couldn't travel to and wanted to know about. They complete a bucket list map through special and lively videos that the "substitute travelers," the residents around the world and local travel content creators, filmed themselves. Draw up your own touring map through this special "Map Me to the World" map created by residents who are abroad for various reasons, whether they have immigrated, are studying abroad, or for business and work!