Detectives in Trouble
Se Hyuk lost his daughter, Hae In, five years ago during a police arrest. Since then, he has become a hot-tempered and violent detective who will catch criminals by any illegal means. While taking the elite course as the top student of a police university, Il Do deeply regrets killing two innocent civilians while arresting a criminal and returns to the Violent Crimes Unit. Min Ju becomes a reporter specializing in cases and develops a relationship with Se Hyuk. What cases will the Violent Crimes Unit cover?