Circle of Love
On her wedding day, a devastating fire wipes out Gu Meng (Guan Chang)’s family and fortune, leaving her destitute and alone. Believing her husband-to-be Xiao Hong Ye (Li Jiu Lin) masterminded her downfall, Gu Meng plots her revenge, but it backfires: in the process, Gu Meng ends up losing her memories in an accident. Not knowing who she is, Gu Meng ends up working as a servant at Hong Ye’s estate. Hong Ye sets about tormenting Gu Meng now she’s at his mercy, although he unexpectedly begins to fall for her. However, Gu Meng’s memories begin to return as her amnesia begins to lift. Will she regain her thirst for vengeance, or will love conquer all? This 2023 Chinese historical romance drama was based on the novel “Marshal, Your Wife Has Been Teased Again” by Shang Zi Yao and was directed by He Jia Nan.