Love or Friendship
Is it friendship or love? A total of 16 cast members, 8 men and 8 women, are college friends, and they are in their early 20s. Each group consists of 4 people, and they will make their final choice after meeting and playing games for 2 days and 1 night. The main MCs who will host various games with a retro concept, catch the change of heart among the cast members, and participate as managers at the group meeting are Seo Jang Hoon, who always drops truth bombs, Chae Jung An, who never turns back and goes straight, Park Ha Sun, who has a 100 percent rate of success in matching for couples, and Yang Se Chan, who is overly enthusiastic. Don't miss out on the couple-matching results of fresh and good-looking men and women.