CAMP ZEROBASEONE
It is February 2023, and group of young, multinational trainees compete on the music-themed reality TV show “BOYS PLANET,” with the top nine competitors selected to join the new all-male K-pop group ZEROBASEONE. The winners – Sung Han Bin, Kim Ji Woong, Zhang Hao, Seok Matthew, Kim Tae Rae, Ricky, Kim Gyu Vin, Park Gun Wook, and Han Yu Jin – are slated to make their debuts in July. But before the group makes its bow, the boys must embark on an adventure to help them bond and get to know one another better. The group sets off for the South Korean countryside for a surprise-packed, challenge-filled “vacation” that involves everything from pizza boxes to sharp suits and balloons! This 2023 South Korean variety TV show was produced by Park Chan Wook.