Adventure by Accident 2
Last season, Kian84 went to South America. This season's destination is the Ganges, the ultimate vacation spot for curious backpackers. Kian84 wildly enjoys the local life, culture, and environment of the mysterious and beautiful country of India. This season, Dex joins as a new member. Enjoy Kian84, Dex, and Pani Bottle's hyperrealistic trip through India!