Mission CodeRed
In "Mission CodeRed," survivors with unique abilities show how to cope and escape when faced with a disastrous situation that can happen in everyday life. Bae Seong Jae, Jung Eun Hye, Lee Seung Kook, and Hong Beom Seok host the show explaining the situation, and the six survivors, Mo Tae Bum, Bakgoon, Cho Jun Ho, Jjang jae, Kwak Beom, and Moon Su In have excellent athletic skills, agility, stamina, and ability to handle problems in a crisis. Each has to survive in critical situations, living up to their full potential.