To Ship Someone
Ji Shu (Zhu Zheng Ting), a pessimistic novelist known for his tragic endings, and Song Yan Qi (Lu Yu Xiao), an optimistic drama show planner who loves happy conclusions, clash over plans to adapt his novel to the small screen. Suddenly, they find themselves pulled into the world of the story, and begin living the lives of his characters, rewriting the plot as they go! As their fates intertwine, the line between fiction and reality blurs, and their growing attraction becomes undeniable. But with Ji Shu’s preference for bad endings looming over them, will their own story end in heartbreak or happiness? This 2023 Chinese drama series was directed by Tian Shao Bo.