Ju Mong, Prince of Legend
This is the story of Ju Mong\u2019s life and love in the period between Gojoseon\u2019s fall and Goguryeo\u2019s foundation.\u00A0Ju Mong was conceived by Hae Mo Soo and Lady Yu Hwa, but he was raised as the son of Geum Wa who betrayed Hae Mo Soo. Ju Mong yearned for meeting his father, and he loved only one woman for his whole life. Hae Mo Soo was Ju Mong\u2019s teacher, but he passed away before finding out about their relationship. Also, Ju Mong couldn\u2019t get married to the woman he loved. So Seo No was a bright and bold woman who could foresee the era she lived in. She loved Ju Mong for her life as well, but she couldn\u2019t become his wife. However, she managed to become the wise helper who supported Ju Mong to become the leader. Ju Mong overcomes all the ordeal and hardship, take the land of Gojoseon, and establishes a new country, Goguryeo.