The production of this program is supported by the Ministry of Culture, Sports, and Tourism and the Korea Creative Content Agency. Following the success of the first season, the second season is back. In this season, Jae Seok falls into the World of Villains, where he becomes a high school student. If he succeeds in the missions and defeats the villains, he can summon them and use the special powers they have. However, if he fails to defeat the villains, they will return with stronger powers. Check out if he succeeds in completing the mission while interacting with the viewers and using their collective intelligence through a live broadcast like he did in the previous season. Come join us in playing Jae Seok with your collective intelligence.