The Founder of Diabolism 3
Many years have passed since the unorthodox Wei Wu Xian studied cultivation alongside the equally talented Lan Wang Ji. The duo developed a love-hate relationship, unsure as to whether they could – or should – trust one another. Wei Wu Xian went on to wage war against a tyrannical clan, and eventually lost his life. Years after, a social reject named Mo Xuan Yu “invites” Wei Wu Xian to take possession of his body. Mo Xuan Yu is considered a madman, but using his body, Wei Wu Xian has resolved to get to the bottom of a mystery that revolves around a strange, powerful, and grotesque dismembered arm… This has met his path has crossed once more with that of Lan Wang Ji. Now, after many adventures and battles, the mystery of the arm is still unsolved. But the quest has brought them to the gates of a seemingly abandoned city named Yi. Before they know it, the duo finds itself at the heart of a dangerous conspiracy that threatens to bring their world to ruin. Can they thwart the sinister plan...before it’s too late? This series is the follow-up to the hit animations “The Founder of Diabolism Season 1” and “The Founder of Diabolism Season 2.” “The Founder of Diabolism Season 3” is a 2021 Chinese animated series that was directed by Xiong Ke.