The Founder of Diabolism 2
Many years ago, an unorthodox cultivator Wei Wu Xian studied alongside his gifted “classmate” Lan Wang Ji. But after the former’s death, he was “reborn” when a man named Mo Xuan Yu invited Wei Wu Xian to take control of his body to avenge perceived wrongs. Mo Xuan Yu had been shunned by his clan, and was considered by most to be a disturbed madman. But the “reborn” Wei Wu Xian was keen to make the most of his fresh chance at life. All that was thrown into the air when he came across a gruesome and strangely powerful dismembered arm. This arm sent him down a path that put him back in contact with Lan Wang Ji. The duo formed a sort of friendship that at times lurched from love to hatred, and did battle with invading armies, spirits, and demons! Eventually, they managed to capture the arm, although it continues to exert an uncanny influence…. Now residing in the cloud kingdom, Wei Wu Xian is still in search of truth and answers about his past, while Lan Wang Ji, searches for answers about the arm. But the demonic arm’s dark magic is strong, and troubles are brewing elsewhere in the realm. Can this brave duo conquer the forces of evil? This series is the follow-up to the popular animation “The Founder of Diabolism Season 1.” “The Founder of Diabolism Season 2” is a 2019 Chinese animated series that was directed by Xiong Ke.