Beauty of Resilience
Bumbling mortal Wei Zhi (Ju Jing Yi) aspires to graduate from the elite Egret Academy to win her family's approval. Despite being deemed a jinx by many, her determination never wavers. Her studies lead her to encounter Yan Yue (Fiction Guo), the sun deity, who discovers that she is the only one capable of breaking through his impenetrable aura. As a bond forms between them, they uncover a shared past: Wei Zhi is the reincarnation of a powerful phoenix spirit, a chaotic force Yan Yue is duty-bound to destroy. Can love overcome the destiny that pits them against each other, or is heartbreak inevitable? This 2023 Chinese drama series was based on a novel by Lin Jia Cheng and was directed by Hu Yi Juan.