Warm Meet You
Struggling comic artist Zhao Nuan Nuan (Qi Yu Chen) has no shortage of talent, but fortune has never shone on her. When she mistakes handsome CEO Gu Yi Chen (Li Ge Yang) for her blind date, she discovers he has the power to reverse her ill luck. So she resolves to do whatever it takes to be near him...even if that means working as a cleaner at his company! However, it turns out Yi Chen has a crippling “allergy” to the opposite sex. Can this duo help rid one another of their crippling “curses?” “Warm Meet You” is a 2022 Chinese drama series that was directed by Chu De Jian.