Lost Track of Time
Lu Anran (Xing Fei), once the heir to her family's fortune, suffers the ultimate betrayal when her husband, Prince Qing Mu Ze (Jing Chao), orchestrates her family’s downfall. Devastated, she ends her life, only to wake ten years in the past with a burning desire for revenge. Determined to protect her family, she allies with Mu Ze's brother, Mu Chuan (Zhai Zi Lu), but as her heart begins to soften toward him, Anran must decide whether to pursue vengeance or focus on saving her family’s future. This 2022 Chinese historical romance drama is directed by Yi Jun.