Smile Again
Dong Hae's mother is Anna who was adopted by a couple in America. She has a mental age of nine. Dong Hae dated Sae Wa when he was a short track speed skater in America, but he was abandoned before their wedding. Dong Hae who came to Korea to see Sae Wa and also find his biological father changes his course to cooking and gets a job in the kitchen of a hotel. Of all places, that hotel belongs to Sae Wa's in-laws. While everything seems to get worse for Dong Hae, he comes across Lee Bong Yi, and he opens up to her. The path of finding his biological father and building a career as a cook is a bumpy one. Will Dong Hae be able to uncover the secret about his birth?