One Fine Day
Geon's main job is as a fraudster, and he is best at lying. He was nicknamed Yellow Gun because he lived as a bully in the back alley and had a fist as fast as a gun. Geon lost his parents and went to Australia. Geon felt terrible about his sister and had a hard time being separated from her. Ha Neul has been waiting for her brother Geon for 15 years, living as Park Hye Won in her newly adopted house. Her long-awaited brother showed up, but he doesn't seem to remember himself. A tangled love story between a brother and sister who are reversed by a complicated fate and two men and women who love them begins.