Shooting the Star
Ba Da's sister, So Ra, is naturally forthright and optimistic and never loses hope. Although she's in a relationship with Do Hoon, he betrays Ba Da and So Ra, causing Ba Da to lose his memory and forcing So Ra to work as a manager instead. Sung Tae is an actor having difficulty memorizing scripts due to dyslexia. So Ra knows this well and tries to support him, sharing her daily life with him. Through this, Sung Tae develops a crush on her. With all the difficult circumstances, including Sung Tae's scandal after becoming a star, distress caused by Do Hoon, and more, will So Ra overcome all these difficulties with her optimistic nature?