The Love You Give Me
Years ago, misunderstanding and misfortune drove young lovers Min Hui (Wang Yu Wen) and Xin Qi (Wang Zi Qi) to part on bad terms. In their time apart, Min Hui has become a tech hotshot, while Xin Qi made a name for himself in the business world. When “fate” reunites them at a business event, they begin to talk, and Xin Qi learns that Min Hui has been hiding a very big secret… Will they resolve past mistakes – and maybe rekindle their romance? This 2023 Chinese drama series was based on a novel by Shi Ding Rou and directed by Ding Ying Zhou.