My 20th Twenty
So Won was born in 1981, so she should be in her forties now, but when she became twenty in 2000, she encountered a witch by chance. So Won was cursed by the witch because she turned down her favor, and the curse was "to live as a twenty years old woman for the rest of her life." At first, she thinks it will be a blessing but soon suffers from the pain of losing her beloved ones and making no progress. One day, she comes across a photo and sees the witch in it, so she heads to the resort she saw in the scenery of the photo. To lift a curse, she sneaks in as a resort staff and meets Kang Hyun and Sang Wook there. How will their relationship develop, and will she succeed in lifting her curse?