When talented pianist Jae Hyeon (Byun Seong Tae) reluctantly takes a part-time job as a wedding accompanist, he meets Seung Jun (Lee Dong Won), an introverted wedding singer with a panic disorder. Captivated by Seung Jun, Jae Hyeon eagerly wants to perform with him, but Seung Jun struggles to open his heart despite their growing attraction. As they collaborate on wedding performances, their connection deepens amid mixed emotions and uncertainty. Will their musical partnership blossom into love, or will their personal struggles keep them apart? This 2023 South Korean BL drama was based on the webtoon of the same name by Dorae and was directed by Min Chae Yeon.