Innocent
As a child, Zheng Yu Shi (Yi Da Dian) was involved in an accident so traumatic that it led to his development of a second identity. Going by the name of Noah, this second identity has grown up with Yu Shi. Quiet and very reserved with his emotions, Noah has spent years as Yu Shi’s vigilant protector. Living with Dissociative Identity Disorder, Yu Shi is used to having Noah around to take care of him. But when he meets Wu Zheng (Blake Chang), things between Noah and Yu Shi begin to change. Aware of Yu Shi’s growing feelings for Wu Zheng, Noah takes over, using his distrust of Wu Zheng as an excuse to keep the two apart. Despite his best efforts, Noah can’t keep Yu Shi and Wu Zheng apart forever. As the relationship between Wu Zheng and Yu Shi grows, Yu Shi begins to realize that his faith in the world is slowly starting to be restored. With Wu Zheng by his side, will Yu Shi find a way to heal from the wounds he’s been carrying for so long? “Innocent” is a 2021 Taiwanese romantic drama full of steamy romance.