HaHaBus
Haha and Byul, known as typical lovebirds, and their three children (Dream, Soul, and Song), who have unique charms and colors, go on a bus trip. As Song, the youngest, brightens up the mood, the entire family shows off cheerful vibes. Haha's family gathers on a show for the first time, then repairs the old bus and names it "HaHaBus" to start traveling all around the country. Let us join the memorable bus trip with Haha\u2019s family and see how they communicate with various neighbors, eat delicious food, and make unforgettable family memories that will be remembered for the rest of their life.