PLAYou
The interactive variety show with a new concept starts now, through which you can play Yu Jae Seok live. Yu Jae Seok and the viewers complete missions by communicating with each other in real-time. Jae Seok is assigned missions of various themes every week, and he has to accomplish them within a limited time by using every method based on the strategies and suggestions from the viewers. The viewers realize team play of collective intelligence with many others who are online so that Jae Seok can accomplish his missions as if he is a character in a computer game. You can have high hopes for this show with a new concept!