Crime scenes are evolving day by day. However, there is always a smoking gun, the crucial piece of evidence that points to the culprit. Korea's foremost authority on forensic medicine, a 32-year veteran police officer who is now a researcher at the Institute of Criminology, and one of Korea's first-generation profilers gather to analyze the final messages left by victims, the scenes of the crime, and the psychology of criminals. We invite you to discover the importance of forensic science through vivid stories of forensic investigations and to empathize with the victims' stories.