Lovely Villain
Han Zhen Zhen (Sonia Sui) is a woman who has been through a lot. Once swimming in debt, she has managed to repay all of her loans – leaving her penniless. But she wants her family to have a fresh start – and thinks that moving into her sister’s exclusive neighborhood full of wealthy and powerful individuals will help her do so. So she, her teenage daughter, and her husband, the struggling and frustrated writer Zhuang Jun Jie (James Wen) decide to do precisely that. Han Zhen Zhen first thinks that all is well. But she is soon sucked into local power politics, and becomes embroiled in a bitter dispute. And things get even worse for their daughter, who is tormented by her past demons. She was once the victim of bullying, and her misfortunes continue in the new neighborhood when she is sexually assaulted. Zhuang Jun Jie accuses a baseball player and fellow resident of carrying out the crime. But is he really her attacker? And what will become of the family as local rivalries deepen? “Lovely Villain” is a 2022 Taiwanese drama series that was directed by Hung Tzu Peng.